Thursday, May 21, 2009

Ett gladjeamne i stressmorkret :)

Jag ar sjukt stressad just nu, helt obegripliga saker hander (typ personalen forsoker sno mobler!), men om en vecka sitter jag redan i Mamma o Pappas vardagsrum och myser. Vill bara delge er en stor handelse - imorgon far jag min nya mini Notebook, fran Samsung. Den ar sa liten och sa fin och har typ 8 timmars batteritid, och bade maken och var IT-kille hatar den for att den ar sa liten, men jag, jag ALSKAR den! (Naja, vi far hoppas att jag alskar den nar jag har borjat anvanda den ocksa. )Jag overtalade skolan att jag i princip inte kunde klara mig pa semestern utan den, och det gick de med pa.

(Sjalvklart betyder detta ocksa att jag tanker/maste jobba lite pa semestern i Sverige. Oh well, 13 veckors semester per ar ar val anda i overflodigaste laget ;)


Imorgon kommer IT-killen med enda kvarvarande sonen (resten av familjen har redan flugit till Europa pa semester) och sover over hos oss igen. Mysigt!

1 comment:

Ma said...

I kväll var det pinnbrödstime vid stranden. Garanterat avstressande.
Välkomna hem!