Monday, May 11, 2009

liten update

Nu ar det bara 2 veckor kvar tills vi lamnar Kodai for att borja resa till Sverige!

I fredags sov hela familjen over hos Wutrich, det var mysigt. P lordagen jobbade Erik och vi andra hangde kvar hos Wutrichs. P kvallen tittade vi antligen pa Revolutionary Road, och den var bra och inte riktigt lika feel bad som jag hade forestallt mig. Vi diskuterade vilka andra filmer Sam Mendes har gjort, men vart internet funkar daligt sa vi kunde inte fa omedelbara svar. Jag tyckte kanslan var lite samma som i den dar filmen med Kevin Spacey och rosor i ett badkar. (Sms:ade till slut Martin och fick reda pa att det var American Beauty jag tankte pa.) OCh nu nar jag har IMDB tillgangligt sa kunde jag kolla att jag mycket riktigt hade ratt. Nojd.

E kan nastan rakna till 10 pa engelska nu. Fast jag tror inte hon kan det pa svenska. En foljd av ett fruktansvart barnprogram som vi fick av nagra vanner (eller fiender) Barney. De lar sig att sjunga och rakna pa engelska. Alltid nagot.

2 comments:

gunilla said...

Ja, tänk så fort tiden går. Nu har ni snart varit i Indien ett år. Ska bli roligt att träffa er!
Kram

Anna said...

Ja galet! Vi ses! :)