Tuesday, February 17, 2009

Segt men laser!

Den har veckan verkar bli riktigt seg. Ingen energi, ingen storre lust med nagot. Sloar mest. Jag intalar mig att jag i alla fall gor nagon nytta eftersom kvallarna gar at till att lasa mina nyinkop till bibblan. Man maste ju veta vad man har i kollektionen! Hittills har jag last ut "The Host" av Twilightforfattaren Stephenie Meyer. Den var lite trakig i borjan men sen tog den sig riktigt bra och nar jag hade last ut den blev jag till och med sugen pa lite mer. En ratt avancerad historia om en parasit som blir kompis med sin vard som fortfarande existerar undantryckt i sin kropp.

Nu laser jag "A great and terrible beauty" av Libba Bray som kanns valdigt "ungdomsromanig". Vilket ar helt ok eftersom det ar en ungdomsroman. Den lar ga valdigt snabbt att lasa ut.

2 comments:

Linda K said...

bibliotekarieyrket kan vara rätt trivsamt :)

Anna said...

Linda K - joda! Och slitsamt - idag salde jag 2 ton gamla inbundna tidskrifter. Jobbigt. Att bara alltsa ;)