Sunday, September 13, 2009

Dans med mera

I eftermniddag var jag och barnen pa dansklass hos Natasha. Natasha ar en rysk musiker, fotograf, producent, koreograf och dansare som bor har i Kodai tillsammans med sin man och hon har startat en dansklass for barn. Det var en grupp pa 8 barn (vem forsoker jag lura - 8 flickor..) som under en timmes tid dansade. Exakt vad de gjorde vet jag inte da alla foraldrar stangdes in i ett rum med en rysk slapstick film pa datorn. Efter en liten stund revolterade vi och lyckades, trots att alla menyer pa datorn var pa ryska, satta pa en annan film som var lite roligare. Det var ett ratt blandat sallskap. Min tandlakare och hennes kompis, skoldoktorn, Karen och sa Mark som nagon har har skrivit ett helt blogginlagg om utan att namna att han aven tycker att det ar toppen att dricka sin egen urin.

Ibland kanner jag mig sa vansinnigt nojd med att bo pa det har ratt sa vansinniga stallet.

4 comments:

Åsa said...

Låter bra mycket mer spännande än min söndag:-)
Jag har suttit vid datorn i princip hela dagen, håller på att lära mig php, faktiskt riktigt kul men det går lite trögt.

Ma said...

O, så trevligt att de får börja dansa, vilken ålder är de andra barnen i? Men det kanske inte spelar någon roll!

Malin said...

När min flicka dansar så får föräldrarna sitta i omklädningsrummet. Svennigt, liksom.

Anna said...

Asa - later spannande!

Ma - 3-8 ar

Malin - very!