Sunday, September 20, 2009

Field trip week

Bu ar det field trip week och hela skolan har lamnat Kodai. Lugnt och skont med andra ord. Man kan nsatan intala sig sjalv att det ar semester. Penny har till exempel bestamt att vi ska ha Yoga klass varje dag klockan 16. Barnen far folja med. De fa som ar kvar planerar middagar till hoger och vanster. Det ar tydligt att de flesta kommer att jobba mindre an vanligt. Sjalv har jag planerat att byta ut en vagg av hyllor i var World Language avdelning, samt fa katalogen i ordning och stamma med vad som star pa hyllorna i sa hog utstrackning som mojligt. Och sa ska jag satta igang en del funktioner i katalogen ocksa. Det ska bli kul!

Nu har jag slut batterier i datorn och ska titta pa ett gammalt SATC avsnitt och dricka te. Jag har gjort gront te till maken och svart till mig. Intressant information.

No comments: