Saturday, September 26, 2009

En lordag

Sovmorgon till efter 7 hela familjen drog sig till 8.
Jag lagade amerikanska pannkakor till frukost.
Maken o jag planerade fardigt hela julledigheten. (KOmmer i separat post.)
Hanna 5 ar dok upp fore 9.
Barnen lekte ihop alla 3 hela formiddagen utan nagot brak!
En lang varm dush.
God lunch pa skolan. Lilla E at 4,5 korvar.
Basta Rudy hade fixat ett laskigt problem i nya bibliotekssystemet. Kunde slappna av.
Hela familjen vaccinerades utan problem.
Hela familjen at glass pa Hilltop.
Hela familjen tog taxi hem eftersom det borjade regna och endast maken var klok nog att ha med sig paraply.
Jag lasteen kranglig saga for barnen i halvmorker.
Planen lyckades och jag och barnen sov i en timme.
Eller barnen sover fortfarande.
Mary har poppat popcorn till eftermidagsfikat. Det luktar ljuvligt. Jag smygater nagra navar.
Hoppas resten av lordagen fortsatter i samma stil!

No comments: