Thursday, January 8, 2009

Stressigt

Sitter har och forbereder workshopen pa lordag och onskar att det var atminstone en dag till kvar. Jag har mailat nagra kollegor och hoppas att de kan skicka mig nagra ppt-bilder fran mitt tidigare liv som jag skulle kunna anvanda tror jag. Det ar ratt svart att forbereda nagot nar man har en valdigt liten aning om hur mycket de man ska undervisa redan kan. Jag gissar att jag komer att ha atminstone 5-6 stycken som aldrig anvant en dator till mer an att lasa ett mail nagon gang i veckan. Tjoho.

MEn skriva en liten bloggpost hade jag ju alltid tid med forr i varlden, och nu kom precis Glry med mitt kaffe sa da ar det val lampligt att avnjuta det med atmintone en liten blogg paus.

Nog for att jag har blivit mycket mycket battre pa att jobba ensam under det har halvaret, men a vad mycket roligare det ar nar man har en jambordig partner att jobba tillsammans med. Men nasta vecka far jag hit ett proffs, en kompis och tillika fd arbetskamrat. Och Asa har dessutom sagt att hon vill prya hos mig! Det ska bli sa kul!

Japp, fran och med imorgon ar alla KIB:are mina fore detta arbetskamrater for da gar min tjanstledighet ut och jag ar on my own. Utan KIB. Hur ska det ga?

No comments: