Wednesday, November 19, 2008

Beviset

En underbar bild fran vart underbara framtradande igar.

10 comments:

Petra said...

Vera ser något bister ut - the evil christmas elf? Ni ser väldigt söta ut!

gunilla said...

Såå gulligt!Önskar att jag
kunnat vara med.
Kram
gunilla

Anna said...

Petra - hon hatar att bli fotograferad ;)

Gunilla - det hade varit fantastiskt! KRAM!

Ma said...

Efter en mycket lång resa, sitter jag nu på mitt hotellrum och tittar på mina kära barn o barnbarn. Söta är ni alla och det lät säkert bra också. Kram

hedgehog-sara said...

Underbart!!

; said...

Ja, det ser underbart ut! Önskar jag kunnat få höra er sjunga också!

Maria said...

Maria skulle det ha stått, och inte ; ... Slant lite med fingret:) Ska gå och sova nu...

Anna said...

Ma - tack kram!

Hedgehog - jajemän!

Maria - vi missade tyvärr att spela in...

Kakan said...

Kul att ni gjorde det! uppskattat med massa applåder hoppas jag.
Vad är det för halsband ni har?

Anna said...

Kakan - saklart! :) Det ar en stor silverring som Asas blivande svarmor har gjort, barnens namn ska ristas in sa smaningom.