Wednesday, February 9, 2011

Värdelöst

Alltså jag tänkte med den där boklistan att jag skriva alla inläggen och förinställa så att ett nytt skulle komma varje dag. Men något så vansinnigt fantasilöst jag bloggar. Det gör ju inte så mycket iofs, eftersom jag misstänker att det inte är så vansinnigt många som läser. Jag har inte ens någon korrekt räknare installerad. Det är inte bara kläder jag inte bryr mig om någe vidare längre. Det är uppenbart. Men om jag håller igång det här så kanske jag någon gång, någon dag vaknar upp och känner för det hela igen. Vem vet?

2 comments:

Garderobenmin said...

Håll i gång! Jag har tänkt precis lika i perioder som varit tuffa av olika anledningar, att bloggen blir mer levande sdean, när ork och lust kommer åter och då är det ju roligt att ha den kvar.
Flyttar ni tillbaka till Indien el är det ett besök som stundar?

Anna said...

Mmmm, det kanske är så!

Vi vet inte än. Just nu äker jag dit i knappt 3 månader med äldsta dottern.