Thursday, May 15, 2008

Kniven på strupen

Både jag och in man är ganska värdelösa på att göra saker om vi inte har någon form av deadline. Därför försöker vi att skaffa oss sådana som hjälper oss. Nu har vi lovat köparna av vår lägenhet att de ska få ställa in en del av sina möbler i vårt arbetsrum redan i morgon och följdaktligen måste vi röja arbetsrummet innan dess. Följden av detta blev att jag tog semester i 2 dagar och att vi faktiskt kom i gång en hel del med packningen.

Nu är arbetsrummet urplockat, vårt vardagsrumbord är utlånat till min syster med familj, och de 2 första lådorna som ska skickas med båt är packade. Samt en låda till logen i Norrland, och mina 2 lådor med skor/srövlar som ska få bo i kära Malins garage. (Iii det känns konstigt att länka till Malin utan att det är till någon av våra gemensamma bloggar!)

Jag som precis har upptäckt det underbara Google docs, skriver listor på innehållet i kartongerna där, och delar med maken. Funkar fantastiskt.

No comments: