Thursday, May 29, 2008

Smink och skönhetsstatus

Nu har jag bestämt mig för att använda L'Oreals Derma genesis med SPF som ansiktskräm i Indialand. Jag har nu testat den i någon månad och gillar den förvånansvärt mycket. När sen Åhléns hade ett erbjudande så slog jag till på ett gäng.

Jag gillar serumet och nattkrämen också, serumet har jag redan en extra flaska av(tack för alla produkter jag har fått testa genom åren, alla som skickat dem till mig.), men kanske ska jag slå till på en extra nattkräm också. Mmm. Det ska jag.

Jag har även sent om sider testat mineralpuder (nej, ID har jag inte råd med, så därför testar jag inte ens det, nu testade jag - eh - jag har glömt vad jag testade, det kanske var L'Oreal det också. Hursomhaver så har Åhléns erbjudande på det också så jag tänkte nog shoppa på mig ett sånt.

Mamma har troligen handlat några YSL guldpennor i Bryssel, annars gör jag det själv när vi flyger. Sen skulle jag behöva uppdatera lite annat, men basen är viktigast för mig. Några favoritmaskaror ska det också bli. Jag kör vidare på 38 grader från Kanebo. Jag letade en mascara som sitter bra, men som man inte behöver gnugga sönder ögonen för att få bort, i så många år. Sen träffade jag Kanebo 38 grader, och byter inte bort den.

No comments: