Sunday, August 10, 2008

kvällssvammel

Klockan är 22.22 och det är egentligen lite senare än vad jag brukar gå och lägga mig nuförtiden. Ännu märkligare är det att maken redan sover sedan en knapp timme! Jag hade två saker att göra inna jag går och lägger mig,varav jag har hjort det ena - jag har satt kameran på ladning. I morgon bitti ska vi ta oss runt hela sjön som morgonpromenad är tanken, och just nu spelar vi in filmer på allt vi gör till ett litet projekt som vi håller på med, så kameran måste vara laddad. 6.15 bör vi vara ute ur huset. Med andra ord, jag borde verkligen gå och lägga mig. Men först ska jag väl även sortera tvätten som jag lovade. Med tanke på att det är det enda som jag behöver göra med tvätten så borde det ju vara lätt avklarat. Jag känner att detta blir ett otroligt svamligt inlägg. Bäst att avsluta det genast. Och bäst att jag inte sover middag fler gånger, om jag ska bli så här pigg.

No comments: