Saturday, October 25, 2008

Helgrapport

Igar var jag hemma hos en mycket trevlig familj, tillsammans med "det vanliga" ganget. Det var mycket trevligt, och blev senare an vanligt eftersom Jusy hade hittat en "Night driver", dvs en taxi som man aven kan ringa pa natten, tjoho! Vi ringde klockan 00.15 och betalade dubbel taxa. Perfekt.

Idag har jag o barnen varit hemma hos den fd maintenence managern som av outgrundlig anledning sparkades for en manad sen. Bade han o hans fru ar snalla o trevliga och de har en 5-arig dotter. Jag hade aven med mig Hanna som vile folja med dit. Sen blev hela familjen lite overtrotta sa snalla mannen skjutsade hem oss. Trots att vi troligen har en av de samsta bilvagarna upp till huset nu. Har man inte jeep sa ar det ingen lek att ta sig upp. Hela vagen har regnat bort.

Maken har nu akt i vag till en hotellbar lite langre nerlangs ghaten tillsammans med var van franska Sophie och lite annat blandat folk.

Nu har vi bara en enda helg fram till mitten av januari som vi alla ar hemma, och som vi inte har besok fran Sverige pa. Kanns galet harligtmaste jag anda saga. Med allt besok som vantar.

No comments: