Saturday, October 25, 2008

Mer besok!

Och samtidigt som jag postade foregande inlagg sa fick jag bekraftat att moster och morbror dyker upp dar i mitten av januari! Kanhanda blir det da annu ett dubbelbesok eftersom Asa kommer ner fran sin 3-veckorsresa till Goa ungefar da ocksa!

Antal vantade gaster:

  • 5 nov - knappt en vecka - en familj vanner med 2 vuxna och tva barn.
  • 15 november - knappt 2 manader - syster med familj 2 vuxna o 2 barn
  • 20 december - drygt 3 veckor - mamma och pappa
  • 28 december - 1 manad - 2 fina vanner
  • 12 januari - ej kant antal dagar - moster o morbror
  • omkring 12 januari - okant antal dagar - Asa

In alles: 13 vuxna och 4 barn. Hoppas vi har nagra kvar som vill komma nasta ar ocksa :). Joda. Da kommer i alla fall makens foraldrar en langre tid, och forhoppningsvis nagra broder m familjer ocksa.

10 comments:

Åsa said...

Det ska bli skoj att ses! Om ni får det trångt kan jag vara ganska flexibel i när jag kommer, inom de tre veckorna alltså. Ikväll ska jag & Malin + vänner äta middag på Indian Garden, du vet den där på Heleneborgsgatan. Då kommer jag säkert i Indien stämning.

Simon said...

Vilken då moster/morbror? I&B?

Jodå, räkna med att det blir ett brodermedfamiljbesök - personligen hoppas jag på nästa höst...

Åsa said...

Förresten hoppas jag att jag får "praktisera" på ditt bibliotek när jag kommer :-)

Frida said...

Härligt med mycket besök. Hur länge ska ni stanna i Indien? forever?

Anna said...

Asa - verkligen! Bra att veta! Hoppas ni hade mysigt!

Simon - nej - A&E. I&B vet jag inte om de kommer till Kodai, men de halsar nog pa M&A

Asa - hemskt garna!

Frida - who knows! Minst 3 ar, sen far vi se.

Malin said...

Oh, kanske tur för oss att vi kommer först. Innan ni börjar tröttna ;-)
Längtar!

Anonymous said...

Oj vad många besök ni får. Ska alla packa in sig i er stuga?

Det kommer säkert många fler som blir sugna när de första besökarna vänder hem med sina berättelser. Det är ju hela 3 år man har på sig, kanske kul om folk sprder ut sig lite :-)

Anna said...

Kakan - stugaoch stuga - vi bor i ett rejalt stort hus ;) men faktiskt sa har vi lanat ett extra hus over jul, och hyrt ett extra hus dar i januari ;). ALLA ar valkomna!!!!

Anonymous said...

När är det bästa skidsäsong? Jag reser ogärna utan mina skidor.
Håkan snackar om Kanada, en skidlärarkompis ska till Japan. Hemavan har haft säsongspremiär. Jag drömer om Ryssland men kanske Indien "is the grej"

Anna said...

svagerjohan - skidsasongen i Indien/Himalayas arval typ pa vintern? http://www.travel-himalayas.com/himalaya-adventure-activities-sports/snow-skiing.html ;)

om du ar sugen pa vandring upp till ganges kalla som har glaciarer och liknande (och dar en kompis har nastan blev dodad i somras) sa ar det sommaren som galler. For kallt pa vintern.

Halvbarnvanlig aktiviet dock...