Thursday, September 18, 2008

Vilse pa You tube

Sent om sider borjar aven jag hanga med i you tube trasket, ffa beroende pa den fantastika forelasningen: An anthropological introduction to You tube.. Jag tittar pa Numa Numa och Star wars kid.

Plotsligt blir jag sugen pa att se den har igen.

Min davarande kollaga Anneli och jag gjorde gratulationskort till varandra med Ipren-mannen. Jag tycker fortfarande att det ar svart att inte vrida mig nar passagen med trumsetet kommer in.

For ovrigt koper jag aldrig Ipren, jag koper den billigaste varktabletten med Ibuprofen som finns tillganglig. Apotekardotter som jag ar. Och det har hittills aldrig varit just Ipren.

2 comments:

Anonymous said...

Om du tycker YouTube och piller är en bra kombination vill jag gärna slå ett slag för Melkers bidrag.
http://www.youtube.com/watch?v=D3eVeOsQf1I

Anna said...

johan jag fick meddelandet att den var borttaggen? Men de har hallit pa och fixat nat med you tube de senaste dagarna, Far forsoka igen senare.